Ahmad dan Sue baru saja bergelar suami isteri tgh hari tadi..

Jadi pada malam nie,mereka akan disatukan pula di atas K...L(p.k sendiri la)...

Sepanjan percintaan mereka sampai la ke jingjang pelamin,isteri nya (sue) tak pernah tahu pon yang ahmad nieh sebenarnya kudung sebelah kaki..Ahmad kudung kaki sebelah kiri kerana mengalami kemalangan..Selama 5 tahun Ahmad menyimpan rahsia nieh kerana die takot Sue tak dapat menerimanya sebagai kekasih hati.

Jadi pada malam tersebut bermula lah episode seram bagi Sue...

Ahmad : Yang,tinggalkan lah smua hadiah2 tueh,esok kita bukak la..abang dah ngantok la sayang...

Sue : hye bang,baru kul 8 da ngantok,dulu time bercinta pukul 3 pagi pown mata abang segar lagi.(sambil ketawa)

Ahmad : dulu lain yang..dulu mata boleh tahan,skrg mata abang dah tak leh tahan..haha...

Ahmad menarik tangan sue lalu membawa isterinya ke kamar baru mereka.....

Sampai saja dalam bilik,ahmad terus menolak isterinya ke atas katil dan terus menutup lampu bilik (ganas gak ahmad nieh) huhu

Bilik Ahmad dan isteri bersebelahan dengan bilik ibu-bapa Sue..
jadi tak heran la kalau mereka bergurau senda ibu dan bapa sue pown boleh dengar,bukan ape..bilik dorang nieh dinding dier papan jerkx.

Jadi ini lah kemuncak cerita mereka berdua..

Ahmad : Baby Are u Ready..??haha(gelak ghairah)

Sue : im alwayz ready darling..hahaha(Gelak Besar)

Sampai terkejut org tua sue dengar anaknya ketawa besar.

Ayah Sue : Suka btol anak awak tueh..

Mak sue : macam saya dulu2 la bang..huhu

Ayah Sue : tapi awak dulu suke menjerit kuat2.!malu sy..harap2 anak awak tak menjerit macam awak dah la.!hahaha

Mak Sue : mau tak jerit,awak pown tau sebab aper.!huhuhu

Sambil ibu dan ayah sue bersembang..Tiba2 mereka dikejutkan dengan jeritan sue....

Sue :Taknak2....taknak2..!!waaaaaaa.....Mak Tolong..!!!Tolong Sue....Sue Taknak,taknak..!!!!!!!!Tolong la mak...Abang Ahmad "SATU" Kaki..

Mendengar lolongan sue tadi..mak sue bwat bodoh jer macam takder aper2 yang berlaku...sambil tersenyum mak Sue pown menjerit pada Sue

Mak Sue : Elehh sue...rileks la...abah ko "PUNYE" "Tiga" kaki lebih kowt...steady jer mak hadap..takder pown menjerit macam ko nieh..!tahan jerla.!!!tak yah nak jerit kuat2.!!hahaha...

Oleh yang demikian lolongan Sue lgsg tak diendahkan ibu bapa Sue..
ibu bapa Sue masing2 ketawa berdekah2..dan soalan terakhir yang ibu Sue tanye pade suaminya adalah.....


Mak Sue : bang,satu kaki tueh panjang sangat ke.??hahahahaah..sampai melolong anak awak tueh...hahaha...

Ayah sue anjangla kowt bagi sue..sue kan tak pernah kena..!!hahahaahhahah


Sue : kenapalah mak bapak aku tak faham maksud satu kaki nieh..???ape yang dorang p.k.??? =(

Sampai kesubuhlah mak bapak sue tak taw aper yang anak mereka maksudkan...

sumber